10 November

Jag har kommit på mig själv att njuta av snön . Går och tittar ut hela tiden , och får sån lust att bara slänga mig ut . Vad händer med mig ? Jag har alltid varit snömotståndare . Typ hatat vintern mer än allt annat . Men det är väl bra att jag tycker om snön :) Längtar också till julen mer än något annat , gjort det typ i en månad eller nått . Inte just julklapparna och maten , utan detdär mysiga över det hela . Alla ljus som är tända , hur kallt och vitt det är ute och så varmt det är inne . Tänk er en eftermiddag , tar ett glas julmust/kaffe och en lussebulle framför julkalendern . Hur lockande låter inte det då ?

Var i Sk igår . Det var kul =) Annie och jag öppnade dansgolvet . Massor med gånger . Haha . Tyckte synd om honey bara , han var ju tvungen att hänga med och köra mig , och dessutom vara nykter då . Tror inte det var hans roligaste kväll kanske . Men jag hade kul , som fan =) Kort togs det , tror felicia hade 140 kort när vi åkte ifrån sk till bankeryd . Ojojoj . Kom nyss på vad vi gjorde med min och felicias mage , tittade efter , och det satt kvar . Får ta bort det i duschen sen , om det går :) Det står ; jag älskar Feffie med stora bokstäver över ja , hela magen :) På hennes står det ; Jag älskar Amanda Yx . Haha .
Påvägen hem köpte jag och Robert MAX mat . Dålig vana , gjorde detta förra helgen också . fast jag åt inte så mycket igår , typ en halv liten hamburgare . Men ändå .

Ikväll bär det av till Tranås ist , kul :) Ska ju festa med Stephie & Nille , har typ 20 Xider , hohojaja . Eller ja , jag och robert . men ofta jag klarar 20 cider , kalla mig klen , men det gör jag inte (A) Haha .
Kommer säkert ha jätte kul , bara inte alla är sådär stela , som jag inte är . Haha .

Pappa & mamma åkte in till akuten med pappa i morse . Han hade jätte ont i lungan . Antagligen lunginflammation . Man kan ju få det när man ligger ner mycket .Man andas inte med hela lungorna på samma sätt . Så det samlas vätska(?) i dom . Jag 'är inte säker på detdär med vätskan men . Hoppas mamma ringer snart . De åkte vid 9 och har inte ringt än , 14.30 . Jag dör .

Älskar robert & pappa . Btw köpte jag farsdag present igår .

Over and out / Amanda

Ps , kolla in filmen som kommer på youtube från festen igår . magarna är med .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0