Mjo

Hejhopp , typ .. gummisnopp =)
Igår var jag i staden men mammsen , underbart . Har inte hittat på någonting på jätte länge hon och jag .
Fast hon har varit sjukskriven i 8 veckor , hinner vi bara inte . Hon har massa att göra , alla vill prata med henne på tele , och när hon inte har nått att göra , jo , då ska jag iväg . Inte bra , Inte bra .
Inhandlade lite nödvändiga saker igår;
- Klänning till skolavslutning / honeys student (congrats)- Baggy jeans , korta , slutar under knät .
- Stort linne , som man kan ha leggings under .
- Typ "väst" som är kort i magen , och med armar. Blå och vit randig är den .
- Deo :) Yeah , nu luktar jag gott .
- Rengöringslotion , testade en ny , den gamla tar inte bort puder och råch (höhö så uttalas det iaf). Den var lime grön, och man pumpade ut det och då blev det skum =) Funkade prima igår , fast hade nårra finnar när jag vaknade . Beror på den kanske ?

Det var allt =) Nu är mina pengar slut , fast jag får ju lön idag , och studie på tors . Och på fredag ska jag till sköna jag och få en festmake up :) Ska kanske köpa en grön ögonskugga också , (den är mkt finare än det låter)

Lotta ringde igår och frågade om jag kunde jobba lör . Klart sa jag , Bra säger Lotta , du börjar klockan 8.00 , Jippey ! Skulle typ skära köttbullar eller vad hon snackade om , aja cash .

Ikväll ska jag träffa min egna tösabit , Vollo kommer till Jkpg . Underbart , saknat henne . Hon flyttade i sommras till Malmö , träffats 5 - 6 gånger efter det , och snackar . Men ändå .

image7
Ska ta massa kort .
Älskar robert massa . Du är min , för evigt .
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0