Måndag .

MoiMoi =)

Har städat hela köket idag , i skolan . Stoooort . Fast jag och madde hade bara ett kylskåp , så det var inte så farligt . Men vi skulle göra frullen också . Gick jätte bra , NOOOT . Glömde äggen typ tre gånger , fast dom blev ganska goda , tycker jag iaf . och bröden , dom glömde jag i ugnen , så Daniel fick ta ut dom . Skit samma , vi kan inte hålla reda på allting heller :)
Sen när vi var och tvättade i tvättstugan , tänkte jag att jag skulle hälsa på Robert , som var i skolan idag , (han är ju på ljungarum annars) , först hittade jag inte till Klampe , så Madde fick visa . Sen när jag hittade säger jag till robert , eftersom han hade lektion; Kom till tvättstugan sen . Alla där inne började as garva .. Inte så konstigt , dom kunde ju inte veta att vi tvättade , så roberts lärare bara ; vad ska ni göra där då ^^ ... Fast det hörde inte jag . Ooouh Nooouh ..

LOVISA min prinsessa var här i fredags , saknat henne som fasen . Jag och robert ska ju åka ner till henne , så ska hon , tim (hennes pojke) , jag och min honey åka över till danmark . Kulkul =)
Har lite bilder från i fredags , men min sladd är fortfarande hos Nina . GE MIG :) Så kan tyvärr inte lägga in de miljader bilder jag har på digetalkameran .

Älskar robert massa .
Over and out

Kommentarer
Postat av: Boopeh

haha de va ju så klockrent Älskling när du sa så :D

2007-05-30 @ 15:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0