Balklänning

Hejhopp Idag har jag varit uppe tidigt , klockan 9 tillochmed , eftersom Kattis skulle komma och sy min balklänning!
Har börja lite , hon syr nu .. Har fått ihop alla delar och så , men det är MASSA kvar , testade den för första gången precis , kommer bli jätte fin ! Men den var alldeles för stor , så vi måste sy typ överallt .. Mönstret stämde ju inte riktigt , med måtten jag hade :/ hmm , aja .
Såhär kommer den se ut iaf:
Röd , utan axelband, lång och utsvängd . Och lite veckat i ena sidan , jätte fint ..
Har inte bestämt om jag ska ha nårra paljetter eller så än , det ser man ju när den är klar ..
Lägger in alla bilder jag tagit sen .

Älskar robert massa !image4
Heejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0