Sköna jag .

Idag har jag och Nina varit på sköna jag , och blev sminkade . Nina gjorde vardags sminkningen och jag fest . Jätte fina blev vi . Här kommer lite bilder . Har tyvärr bara på min , hade inte kameran med mig till staden .
image9image11image12
           Tripp                                                trapp                                                              trull

Lite senare idag kommer honey , då ska vi laga mat . Fast det vet han inte än , hoppas han ställer . Annars måste jag ju tvinga honom , och det är jobbigt ^^. haha ..
Vi ska nog köpa godis och kanske hyra en film ?

Älskar robert massa ♥
Over and out


Kommentarer
Postat av: Boopeh

DU är underbaraste i världen ! Älskar dig mest !!<3

2007-06-04 @ 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0