Idag .

Har jag jobbat . Planterat blommor , sen ringde mutti och frågade om jag ville hänga med på stan , självklart , så jag slutade klockan 12 ist för 16.30 , gött .

Så jag och mamma gick och beställde glasögonen jag ska ha .
Jätte fina , ett par svarta , med lite rött på , och ett par lila/rosa "genomskinliga" , svårt att förklara , men dom var snygga iaf .
Det första jag säger till mamma , att nu har jag ju pengar så då kan man ju börja shoppa igen . haha , skrattar vi . Så ser jag en jacka , går in och köper den i nästa ögonblick . H&M nästa , hittar ett par finfina shorts och ett linne , inskaffar det också . Sen får mamma lova att inte låta mig handla mer , fast jag hittar världens finaste väska , måste nog köpa den imon .

Robert jobbar kvälls skiftet denna vecka .
13.30 till 23.00 , får inte träffa han på hela veckan , eftersom jag jobbar när han är ledig , och tvärt om .
Fast tiiiiidigt tiiiidigt , på fredags morgon ska vi åka till grebbestad med paaap , maam och victor .
Enda semestern med hela familjen , sen läggs pappa in ju :(

Älskar robert och paap , you make my day

Over and out / amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

H&M är en bra affär =)
Beklagar det med din pappa, han fixar dethär galant!
bara ringa Jesper och mig om det är något!
Ta hand om dig./ Angelica

2007-06-24 @ 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0