Grebbestad

jag har varit i grebbestad sen i fredags morgon .
i fredags ÖS regnade det hela dagen , som på
alla andra ställen i landet "/  höhö .
alltid lika kul att tillbringa midsommar med
släkten , eller inte .
fast boopeh var ju med mig , och amanda
m familj var ju här .

Åkte vattenskidor i söndags , vadå
träningsverk ? Kom ju upp på första
försöket ialla fall . Boopeh , du kom
ju också upp ju :)

Igår så bar det av till staden , till addidas shoppen
dom har alltid nedsatta priser på märkeskläder
så robert hittade ett pas AS snygga byxor , rutiga
en jätte fin t- shirt , och en skjorta (som han inte köpte)
men jag ska köpa den till honom .
Sen åkte han hem igår , jobba idag .

så nu sitter jag här , i min ensamhet  och dricker kaffi ,
tack gode gud för mobilt bredband.
regnet bara öser ner .
Mamma och pappa är i lindköoping , pappa har röntgats ,
hoppas det är bra .

Saknar boopeh me !
Älskar dig honey !

Over and out


Kommentarer
Postat av: Boopeh me :)

Allt var så underbart kul därnere saknar det så mycket spec DIG och vattenskidorna det var så skojj :D skitfint ställe verkligen :) Älskar dig !

2007-06-26 @ 19:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0