Sen .

Kommer allt bli bra .

Ska detta kallas sommar ? Det kallar jag det INTE ! Möjligen höst . Eller mycket dålig sommar . århundradets sämsta .

Paap är hemma . Äntligen . Fast han bara har varit i Lindköping i 5 dagar , känns det som en evighet .
Cellgifter , värre gift finns inte . Inte ens i harry potter böckerna . Det förstör människor , fast räddar dem också .
Man blir smal , spyr och får blåsor i hela munnen/halsen , så man inte kan prata , äta , eller ens känna skillnad på smaker . Jag ville bara att allt detta ska ta slut .
Så jag kan få min stora starka pappa tillbaka .

11 månader med honey idag . En månad till , sen är det dax att fira :)

Over and out / amanda .

Kommentarer
Postat av: Boopeh me

Älskar dig du är mitt allt !<3

2007-07-26 @ 11:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0