Jobb .

jag har jobbat idag , skönt faktiskt . Känna att man verkligen har nått att göra .
Fast usch och fy vad jag är trött nu . Hade ju stängningen idag , men som tur var
hade det varit ganska mycket folk , så det fanns inte så många bullar / bröd kvar
att skiva och frysa . Var klar klockan 19.00 ungefär . Mamma hämtade mig , vilken
gulleplutt :)

♥ Detta börjar bli jobbigt . Tänker bara på pappa , hur dåligt han mår !
Han och mamma åkte in till akuten idag , eftersom pappa inte har kunnat äta
på två dagar , och det är farligt för honom , eftersom han har diabeters .
Dom ville lägga in honom , men han vägrade . Det är skönt att ha honom hemma .
Men jobbigt att se honom må dåligt .
Min PAPPA , som alltid är frisk , och älskar att äta . Kan inte göra det längre .
Bli BRA pappa , nu på en gång ! ♥

Robert , världens bästa . Ställer upp för mig i ur och skur , finns ingen bättre än du !

Pappa & Robert , männen i mitt Liv !

Over and out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0