JOBBJOBBJOBB

Jag har fått jobb idag ! Yeehaa :) Känner mig så himla stolt , att jag lyckats fixa ett jobb till ! Eller ja , jag jobbar ju inte kvar på Malmborgs , men ett nytt . Helt själv .
Ska jobba på måndag - tisdag kl 16.00-20.00 . Så titta förbi så ser du mig .

Har varit i skolan idag också , eller ja det är jag ju alla dagar . Inte lör-sön iofs , men ni fattar .
Stannade hemma först , för vi skulle ju ha julbord , och eftersom jag har prickar på mandlarna (ihalsen) och är svullen , så får jag inte vara i köket . Smittrisken och det .
Men sen tänkte jag , vafan , mamma och alla ska ju gå , så jag kan väl gå iaf då . Så åkte in och fick vara i serveringen (jippie, NOOOOT) . Orkade verkligen ingenting . Hade 4 bord jag skulle ta hand om men jag pallade inte ens det  . Gick runt bara . Hade feber ett tag också tror jag .
Imorgon blire nog sängen för mig .
Måste vila upp mig tills FREDAG !!

Jag orkar aldirg sätta mig och skriva långa inlägg här längre .
Måste jag skriva mer ? KOMENTERA . Inge kul å skriva om ingen komenterar nått ,

Over and out / Amanda

image43

Kommentarer
Postat av: Boopeh

Första som söger grattis här då =) GRATTIS älski till jobbbet :D Woho 0)!

2007-12-05 @ 22:06:01
Postat av: Bea

Jag ska fika, bara för att du vill det ;)

2007-12-06 @ 11:42:52
Postat av: Emma

grattis snygging :)

2007-12-06 @ 20:11:19
URL: http://emmalovisaas.blogg.se
Postat av: Anonym

Jobbar du på bernards?

2007-12-17 @ 16:56:42
Postat av: Anonym

Vilket av bernardsen?

2007-12-17 @ 16:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0