8 December

Julklapps handel idag med käraste kusin . Mycket trevligt , fick några klappar inhandlade också , och även endel till mig :) Mycket roligt . Haha .

Var hos Emma igår , tack för en mycket trevlig kväll .
Kollade på Idol , snackade som fan . Shit vad högljudt det kan bli med 11 (?) tjejer i en soffa framför idol . Och det var inte sjöng vi gjorde , utan snackade . Den ene högre en den anre .
Drog sedan vidare till en as tråkig fest i ett garage med bara massa raggare. Kom lite fel . Vart på den festen i ca 10 minuter , tog sedan en buss hem till Emma/Fidde där vi han se vem som vann idol .
Sedan , efter ca en timma blev emma jätte trött och somnade . Så där satt jag , Vichan och Fidde i köket och tjötade i ca 1,5 timma . Sen begav jag mig hemmåt . Hade sjukt ont i huvudet , men det gick bort när jag fick sluta mina ögon och vandra in i den underbart undermedvetna världen .

Honey , tappade bort sin halsduk han fått av mig igår på krogen . Stackarn . Men det gör ingenting sweetheart . Du behöver inte känna dig dum eller ledsen för det :) Love ya .


Bea , jag gör inte så ! OMEEEH .

Over and out / Amanda


Kommentarer
Postat av: Bea

*harklar mej och skakar på huvudet* din kebabbar :P

2007-12-09 @ 19:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0