23 December

Har inte skrivit på ett tag . Har "tappat lusten" att skriva , känns inte som nån läser ändå . KOMENTERA MERA !!

Imon är  det julafton , mysigt . Hoppas jag det blir iaf , ingen snö är det , och ingen alls julkänsla , blä !
Hoppas att det kommer , minns förra året , hade ingen julkänsla då heller, och det är inge kul ... Känndes som vilken dag som helst , men det är det INTE , det är en magisk dag . Ska det vara .

Är klar med alla julklappar , tur eller hur . Mamma fixade den sista igår , en motorsport tidning till min morfar . Tråkigt jagvet , men önskar man sig ingenting så får det bli nått sånt . Han har ju redan allt den mannen .

Uppdaterar lite senare , för nu ska jag till grannen och dricka glögg, lite julkänsla då kanske .

Over and out / Amanda

Kommentarer
Postat av: Bea

Julen när man va liten va ju helt underbar :D Dan innan, kunde inte sova och hela dagen gick man på spänn för att tomten skulle komma. Det är lite sorgligt att man inte tror på den gamle mannen längre. (och jag läser den :D)

2007-12-23 @ 22:24:47
Postat av: Din Boopeh Me

God Jul Älskling !!

2007-12-24 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0