Lång helg

Godmorgon

Idag är det fredag , såå härigt :) Har ju jätte lång helg eftersom vi är lediga måndag och tisdag .
Ska nog in och kolla på dansfestivalen imon , Lina dansar ju :)
Måste shoppa också , det är sån torka i min gaderob asså , måste ha nya linnen .
Får ta en sväng när man ändå är i stan imon . Tvingar robert , haha .. Han vill nog inte shoppa med mig :(

Idag slutar man klockan 11 , fast ska ha redovisning nu snart , jobbigtjobbigt .. Pluggade faktiskt igår .
Efter skolan ska man ner till gymmet med Anna då , om hon fortfarande ställer . Men det tror jag .
Sen ska jag hem , städa kanske ? Fårse hur det blir med det .
Ska leka med Robert ikväll , imon också tror jag . ALLA dagar vill jag leka med han !

Undra vad man gör på valborg , vill festa , men det är ganska torrt där också .. Hoppas iaf att det finns nått så man inte bara ruttnar bort .

På tisdag ska jag sy min balklänning , Kattis ska hjälpa mig . Hoppas den blir fint . Fast det kommer den bli :)

Älskar robert massa !
Heejdå
Jordgubbar

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hoppas ni får en bra helg tillsammans :P

2007-04-29 @ 01:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0